
Gaziantep'te hasta yakınları acil serviste doktor ve sağlık çalışanlarını darp etti.
Gaziantep Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi çocuk Acil Servisinde meydana gelen olayda, bir hastanın yakınları serviste görevli doktor ve hemşirelerle tartıştı. Hızlarını alamayan hasta yakınları serviste görevli doktor İbrahim Özdemir ve diğer sağlık personeline muayene odasında saldırarak darp etti. Güvenlik personeli tarafından yapılan müdahale sonrası saldırganlar etkisiz hale getirilirken, hastanede Beyaz kod verildi olaya polis müdahale etti.
Başka bir hastaneden darp raporu alan Dr. Özdemir ardından karakola giderek sağlık çalışanlarına saldıran 3 kişiden şikayetçi oldu.
Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
.jpg)
Kaynak:Haber Merkezi


































Yorum Yazın