SANKO Üniversitesi hastanesi ile OSB Koleji arasında protokol imzalandı

  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
SANKO Üniversitesi hastanesi ile OSB Koleji arasında protokol imzalandı
Abone ol
SANKO Üniversitesi Hastanesi Obezite ve Metabolik Cerrahi Merkezi ile Gaziantep OSB Koleji arasında, erken yaşta obezite ile ilgili farkındalık oluşturmak ve çocukluk obezitesini engellemek amacıyla, "Sağlıklı Bedenler İçin Kaliteli Beslenme ve Kalıcı İyileşme" konusunda iş birliği protokolü imzalandı.

Proje kapsamında SANKO Üniversitesi Hastanesi Obezite ve Metabolik Cerrahi Merkezi’nin sağlık profesyonelleri, obezite hastalığına dikkat çekmek ve bu hastalıktan korunmak için uygulanabilir yöntemleri öğrencilerin yaşamına entegre edebilmeyi amaçlamaktadır.
Protokol kapsamında SANKO Üniversitesi Hastanesi Obezite ve Metabolik Cerrahi Merkezi tarafından OSB Koleji öğrencilerine yönelik bilgilendirme yapıldı.
Toplantıda,SANKO Üniversitesi Tıp Fakültesi Genel Cerrahi Anabilim Dalı / Obezite ve Metabolik Cerrahi Merkezi Cerrahları Dr. Öğr. Üyesi Başar Aksoy ve Dr. Öğr. Üyesi Ali Bora Üstünsoy, Obezite ve Metabolik Cerrahi Merkezi Koordinatörü Sinem Hacıömeroğlu, Uzm. Diyetisyen Tuba Demirkıran, Psikolog Mehmetcan Aslan ile Fizyoterapist Esma Demircan "Obezitenin başlangıç noktasının belirlenmesi", "Çocukluk obezitesinin önemi", "Beslenmede doğru bilinen yanlışlar", "Öğrencileri doğru beslenme konusunda bilinçlendirmek", "Bireylerin her yaşta vücut yağ kütlelerini dengede tutabilmeleri için fiziksel aktivitenin önemini vurgulamak", "Duygusal yeme bozukluğu" gibi konular hakkında bilgiler verdi.
OSB Okul Müdürü A. Fatih Ağcabay, Müdür Yardımcıları İlhami Aslansoy ve Ahmet Hoşaf ile öğretmenlerin de katıldığı toplantı, öğrencilerin sorularının cevaplandırılmasıyla sona erdi.

Kaynak:Haber Merkezi

Anahtar Kelimeler:
  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN
Uzmanlardan burun tıkanıklığı uyarısıÖnceki Haber

Uzmanlardan burun tıkanıklığı uyarısı

Gaziantep Sanayi Odası’na altın pusula ödülüSonraki Haber

Gaziantep Sanayi Odası’na altın pusula ö...

Yorum Yazın

CHP'de Şok İstifa! Meclis Üyesi AK Parti'ye Geçti
Gül'den Koç'a sert tepki 
Dünya Çevre Günü’nde sıfır atık ve sürdürülebilir yaşam mesajı verildi
Şahinbey Belediyesi’nden çevreci okullara ödül
Nizip Hatice Seyit Çeker İlkokulu Öğrencilerinden Dünya Çevre Günü’nde Anlamlı Etkinlik
 İnşaatı devam eden hükumet konağı çatısında korkutan yangın
Bakan Ömer Bolat'ın katılımıyla Türkiye-Suriye iş dünyası buluşacak
Gaziantep'te Dilencinin Serveti Ortaya Çıktı
Gaziantep'te 6 Haziaran da Elektrik Kesintisi Olacak Yerler
Kilis Belediye Başkanı Hakan Bilecen CHP'den istifa etti: Bağımsız olarak devam edeceğim
MHP Gaziantep KAÇEP’ten Dünya Çevre Günü’nde Anlamlı Etkinlik
Gaziantep'te 4 adet ruhsatsız silah ele geçirildi: 1 gözaltı
Gaziantep, Halep ile Ekonomik İş Birliğini Güçlendirecek Zirveye Ev Sahipliği Yapacak
Kilis Belediye Başkanı Hakan Bilecen CHP'den istifa etti
Gaziantep'te Yürek Burkan Olay: Evinde Cansız Bedeni Bulundu
NTO Başkanı Özyurt, "Yeni Hayaller Girişimci Fikirler" Finalinde Birincilik Ödülünü Takdim Etti
Gaziulaş ve Digiturk'ten toplu taşımada dijital eğlence dönemi
Gaziantep'te mezarlıktaki silahlı çatışmaya 5 gözaltı
Gaziantep FK’da Ömer Erdoğan sesleri! Erdoğan'a iki takip daha var
Gaziantep'te 5 Haziaran da Elektrik Kesintisi Olacak Yerler