Gaziantep'te ‘kaynak' yapan 389 araca 1,7 milyon TL ceza

  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
Gaziantep'te ‘kaynak' yapan 389 araca 1,7 milyon TL ceza
Abone ol
Gaziantep'te 'kaynak' yaparak hatalı şerit değiştiren 389 araç sürücüsüne toplam 1 milyon 743 bin 213 TL cezai işlem uygulandı.

Gaziantep İl Emniyet Müdürlüğü'ne bağlı Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri son 10 günde kent genelinde denetim gerçekleştirdi. Denetimler kapsamında, 389 araç sürücüsüne toplam 1 milyon 743 bin 213 TL cezai işlem uygulandı. Araçların kaynak yapmak suretiyle hatalı şerit değiştirme anları ise Kent Güvenlik Yönetim (KGYS) kameraları ve emniyet dron kameralarına yansıdı.
Kentte, benzer denetim ve uygulamaların devam edeceği belirtildi.

Kaynak:Haber Merkezi

Anahtar Kelimeler:
  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 1
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN
Tahmazoğlu öğrencilerle sahurda buluştuÖnceki Haber

Tahmazoğlu öğrencilerle sahurda buluştu

 GTB başkanlarından "12 Mart İstiklal Marşı’nın kabulü ve Mehmet Akif Ersoy’u anma günü" mesajıSonraki Haber

 GTB başkanlarından "12 Mart İstiklal Ma...

Yorum Yazın