Başkan Fadıloğlu: Yarınlarımıza Yatırım Yapıyoruz

  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
Başkan Fadıloğlu: Yarınlarımıza Yatırım Yapıyoruz
Abone ol
Şehitkamil Belediyesi bünyesinde organize edilen Özel Yetenek Sınavlarına Hazırlık Kursu’nda, Polis Meslek Eğitim Merkezi (POMEM) Sınavı’na hazırlanan adaylar, fiziki yeterlilik parkurlarında yüzde 96 başarı oranını yakalayarak büyük bir başarıya imza attılar. Zorlu geçen sınav sürecinin ardından Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu ile bir araya gelen kursiyerler, teşekkürlerini dile getirdiler.

Şehitkamil Belediyesi tarafından organize edilen Özel Yetenek Sınavlarına Hazırlık Kursu’nun 3. döneminde 29. Dönem Polis Meslek Eğitim Merkezleri Fiziksel Yeterlilik Sınavı’na hazırlanan kursiyerler, parkurlarda yüzde 96’lık başarı elde etti. Genç polis adayları, Dülük Tabiat Parkı’nda düzenlenen programda, sınava hazırlık süreci boyunca kendilerine verilen büyük desteklerden dolayı Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu’na teşekkür ettiler.

Parkurda saniyelerle yarışan polis adayları, sınav sonrasında elde ettikleri tam puan ve tam puana yakın derecelerle mülakat süreci öncesinde büyük moral depolarken, mutluklarını kendileriyle birlikte sınavlara hazırlanan dönem arkadaşları ve Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu ile paylaştılar.

İLK DÖNEMDEN İTİBAREN BAŞARI ORANI ÇOK YÜKSEK

29. Dönem Polis Meslek Eğitim Merkezleri Fiziksel Yeterlilik Sınavı ardından Özel Yetenek Sınavlarına Hazırlık Kursu’nda eğitim gören kursiyerlerle bir araya gelen Şehitkamil Belediye Başkanı Rıdvan Fadıloğlu, program esnasında yaptığı konuşmada, hazırlık kursunun her üç döneminde de kursiyerlerin sınav parkurlarından büyük bir başarı oranı ile ayrıldıklarını kaydetti. Başkan Fadıloğlu, konuşmasında şu ifadeleri kullandı:

“Beden Eğitimi ve Spor Yüksek Okulları Sınavı, Polis Meslek Eğitim Merkezleri (POMEM) Sınavı,  Bekçilik ve Subaylık Sınavı’na hazırlanmak isteyen gençlerimize destek olmak amacıyla düzenlediğimiz Özel Yetenek Sınavlarına Hazırlık Kursu’nda, 27. ve 28. dönemde sınav parkurlarında yakalanan başarının 29. dönem de devam etmiş olmasından büyük bir mutluluk duyuyorum.  İlk dönemden itibaren kursiyerlerimizin büyük özverisi, mesai arkadaşlarımızın sürece yakın ilgisiyle başarı oranımız çok yüksek. İnşallah sürecin sonunda gençlerimiz, hayal ettikleri meslekleri icra ederler. Emeği geçen herkese teşekkür ediyor, kursiyerlerimizi kutluyorum.”

Kaynak:Haber Merkezi

Anahtar Kelimeler:
  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN
Kadın cinayeti: Çocuklarının gözleri önünde vurulduÖnceki Haber

Kadın cinayeti: Çocuklarının gözleri önü...

Kazananlar ödüllerini Fatma Şahin'in elinden aldıSonraki Haber

Kazananlar ödüllerini Fatma Şahin'in eli...

Yorum Yazın

2026 Adli ve İdari Yargı Kararnamesi Yayımlandı: Nizip Adliyesinde Görev Değişiklikleri
Gaziantep Büyükşehir, milli heyecana ortak oluyor
Suçlular jandarmaya takıldı: 176 kişi yakalandı 
Gaziantep Bölge Adliye Mahkemesi Başkanı değişti
Gaziantep'te sınava geç kalan ve belgesini unutan öğrencilerin yardımına polis yetişti
 Gaziantep'teki 4.6'lık deprem anı güvenlik kameralarında
Gaziantep'te yangın: 1 kişi yaralandı 
Gece gece sallandık : Merkez üssü Nurdağı
Gaziantep Yargısında Yeni Dönem
Vali Çeber’den sınav mesajı
Başkan Yılmaz’dan sessizlik çağrısı
5 çocuk babası Cengiz Akkurt cinayetinde yeni gelişme
Mehmet Haz'ın mutlu günü: Oğlunu evlendirdi 
Başkan Tahmazoğlu’ndan milli davet
LGS’ye girecek öğrencilere ulaşım desteği
NTO Gıda İhracat Takımı’nın Bakanlık Destekli UR-GE Projesinde Stratejik Ortak Akıl Toplantısı Gerçekleştirildi
Miniklerden dev gösteri 
Gaziantep'te yerleşim yerinde yılan paniği
Ayağı parktaki oyun grubuna sıkışan çocuğu itfaiye kurtardı
Gaziantep'te siber dolandırıcılık operasyonlarında 16 şüpheli yakalandı